به یاد تو

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت به یاد تو


سپاهان درب
امنیت مراسم تحلیف روحانی چگونه تامین شد؟
حمله مسلحانه به شهرداری شهر چمران
چه زمانی یاد کردن سوگند واجب است

چه خبرا؟؟

سلام خوبین؟؟؟

چه خبرا؟؟

گفتم بیام یکم بحرفم اینجا

عاغا چند روز پیش رفتم یه کلینیکی درخاست همکاری دادم

منتظر زنگشونم

هنوز نزنگیدن

منم باس بشینم این چند وقت داروهارو بخونم که رفتم اونجا نزنم مردومو بکشم چون بعد از 14تاشیفت آموزشی، کارو میدن دست خودت

تویی و مریض

وای باز استرس گرفتم اصن آماده نیستم خخخخخخخخخخ

بعدش اینکه خاهرم رف سر یه کار جدید

خوشبحالش مبارکش باشه

من برم سر اینکارم با حقوقش هم میرم رانندگی هم گوشی میخرم

میگن هر شیفتی طرفای 20 ت میدن

من 5 تاشیفت روزم در هفته بگیرم میشه هفته ای 100 ماهی 400 خوبه دیگه حالا اگرم 6تا بگیرمم بد نیستا میشه 440

حالا بذار بزنگن بعد فک میکنم چیجوری بگیرم شیفتامو

یه مورد دیگه

مخاطب حرصمو درمیاره راجبه اینترنت

دیشب پخ کرده که چرا تو اینستات عکس بی حجاب میذاری نشه که فالوورات به کسی نشون بدن

میگم مگه مریضن؟؟؟مگه من عکس دوستامو به شما نشون میدم؟؟

لابد اعتماد داشتم که اکسپتشون کردم

حالا صب بیدارش کردم

اینم بگم از وقتی تلگرام دارم با همه همونجا میحرفم

شارژ پولیم واسه زنگیدن به مخاطب میره و اس دادن بهش وقتی نت نداره

حالا چیییییییییییی بشه زنگ یا اس متفرقه داشته باشم ینی 90% خرج خود مخاطب میشه

اما باز امروز که شارژم تموم شد گف که گوشیت خوره ش داره

خیلی بهم برمیخوره اینجور وقتا

انگار من این شارژو میخورم

اصن من خرم که بهش میگم شارژ بفرس

بهش گفتم بس که میزنگم بهت چه صب که 200 بار میزنگم که کاملا بیدار شی چه حالتای عادی

میگه حالا چه چیز واجبیم هس

گفتم نمیخای بگو دیگه بیدارت نمیکنم

گف نه اشکال نداره

بخدا من خرما!!!!!

بذار انقد بخابه که از کارو زندگیش بیافته

انقدم خبرشون نگیرم که دیگه منت شلرژ سر من نذاره

واقعا عاشق مخاطب و محبتاشم اما گاهی یه حرفی میزنه که حالت از هرچی محبته به هم میخوره

تا مغز استخوانتو میسوزونه

الانم تا آخر ماه 3ت بیشتر ندارم

قرارم شده هر ماه خودش یه پولی بریزه برام وظیفشه

ای خدااااااااااااااا کار کلینیکم جور شه دیگه پولم نمیگیرم ازش

چند روز پیش صحبت بود گف یه موضوعی هس درباره زندگی آیندمون که از الان باید معلومش کنیم

حقوق شما قراره بره تو حساب خودت یا خونه

گفتم خودم

لازم باشه خرج خونم میشه اما بره تو حساب خودم

آدم گاهی میخد یه چیزی بخره که شاید ضروری نباشه

باس یه پولی داشته باشه که خیالش راحت باشه مال خودشه از دسترنج خودشه و میتونه هرچییییییی دوس داره بخره

آره اینجوریاس

دیگهههههههههه جونم برات بگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

الان نگرانیای من اولا همون بی پولیه

دوما زنگ زدن کلینیک و درسایی که باس بشینم بخونم اما نمیخونم

و یه کوچولو هم اون دوتا نمره ای که باید بیاد و نیومده هنوز

والبته مث همیشه کار مخاطب

ان شاالله همش درس شه

راستی ازین به بعد ان شاالله رو دقیقا همینطور بنویسید و همینطور تلفظ کنید

انشالا و ایشالا و.... معانی دیگه ای دارن که توهین به خدا محسوب میشن

با تشکر!!!!!



بعدا نوشت:

عاغا طرفای 6 مخاطب زنگید

حال و احوال و ایناپرسید خانومم ما با هم حرف زدیم امروز؟؟؟؟؟

گفتم بله زدیم یادت نمیاد؟؟؟

گف چرا یادمه اما اصن یادم نمیاد چی گفتیم

گفتم زنگیده بودم بیدارت کنم

گف بله دیگه کارت همینه

گفتم اما دیگه نمیکنم

گف چرا؟؟؟؟

براش گفتم که چی گفته و اینا

گف واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من این همه حرف زدم؟؟؟ ماشالا چه تو خواب شاخم شدم

گفتم بله شاختو میشکنم و بقیش دیگه شد شوخی وخنده

حالا راست و دروغش مهم نیس

مخاطب زنگید تا با این بهانه قضیه رو درست کنه

بله

منم با گذشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

خدایا شکرت.....
بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلمات کلیدی
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/