به یاد تو

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت به یاد تو


سپاهان درب
امنیت مراسم تحلیف روحانی چگونه تامین شد؟
حمله مسلحانه به شهرداری شهر چمران
چه زمانی یاد کردن سوگند واجب است

مهمونی دعوت نشده

اون دوستم که گفتم تو گروه با هم رعوامون شد و یادتونه؟؟؟؟

اومده اینجا خونه مامانش

فردا مهمونی گرفته همه دعوتن

جز من

میدونستم اینکارو میکنه

مطمئن بودم

اما من اگه بودم حتما دعوتش میکردم

اولا چون یه بحثو انقد کش نمیدو

دوما چون اونموقع آدم بده من بودم

سوما دعوت نکردن واقعا کار بچگانه ایه

همه دعوتن

خدایی ناراحت نیستما اما واقعا دوس داشتم میشد دوستامو ببینم

دلم تنگشونه

البته ناگفته نماند دعوتم میشدم نمیرفتم

اولا چون اصلا منظره خوبی نداشت

دوما چون فرداشب شام خونه مامانیم دعوتیم و حوصله نداشتم مامان بابام پا بذارن زیر گلوم که یه ساعته برگرد

چون تجربشو داشتم عقد دوستم بود ما مهمونی دعوت بودیم تازه عروس دوماد اومدن داماد رفتومیخاستم با دوستام برم وسط که

اومدن دنبالم

اصن واقعا زهر تنم شد

اما اگه دعوت میکرد حتی اگر نمیرفتمم قضیه حل میشد

اما نکرد

واقعا که بچست و سیاست نداره

من پریشب داشتم فک میکردم اگه دعوامون سر قضیه خانوادگی نبود واسه عید بهش اس تبریک میدادم

چون واقعا کینه ای نیستم

اما این قضیه قضیه ای نیس که من بخام پا پیش بذارم

خلاصه

دلم میخاست بودمودوستامو میدیدم اما در شرایط حال حاضر دوس نداشتم مهمونی خونه اون باشه

بعد من یه شخصیت خود آزار دارم دوس دارم اونی که باهاش مشکل دارم جلو چشمم باشه

خخخخخخخخ یه جور مرضه اما دوس نداشتم لفت بده

یا زهرا هم همینطور

نمیدونم چرا

برام تنوع داره اونجوری

حالا که رفتم زندگی یکنواخت میشه وتی کسی نسی باهاش کل کل کنی حرصشو درآری

D: D: D: D: D:

به نظرتون برم پیش روانشناس؟؟؟؟ D:

اما موضوع مهمتر حرف یه سری از بچه هاس

بقول خاهرم فردا مراسم غیبت کنون توئه

دوس ندارم فردا یه سری از بچه ها جوگیر شن بهش بگن نه تو حق داشتی و اینا

آخه قبلا سابشو داشتن

واسه همین به یه سری از دوستای خاصم سفارش کردم هوامو داشته باشن اونجا

اینجوریه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

واسه مخاطب که تعریف کردم گف تو چرا اصن دعوا کردی باهاش بخاطر یه عده دیگه

گفتم یه عده دیگه نبود به خاطر شوهرخاهروخاهرزادم بود

بعد گف ولش کن گفتم من ولش کرده بودم بازون شروع کرد

گف الانو میگم ولش کن دیگه

ناراحت شدم

گفتم بی ادب دوسدارم بحرفم راجبش

کلی چس کردم خودمو گف خب ببخشید

گفتم نمیخام

خانوما دوس دارن راجبه موضوعات مختلف با طرفشون بحرفن طرفضونم خوب گوش بده و بگه حق با تو بوده خوبش کردی

گف خب ببخشید من نمیدونستم

دیگه کلی چس کردم خودمو تا یادبگیره وسط حرف من اینجوری نکنه

چون من خدایی تو ذوق درددل کسی نمیزنم

جز خاهر وسطی چون خودشم عادت داره اینکارو کنه

من بچه خوبیم خدایی

من وقتی جلوی یه نفر بگم باهات موافقم یا مخالفم پشتشم حرفمو عوض نمیکنم

تا آخر سر حرفم هستم تهشم که ببینم طرف ول نمیکنه میگم چی بگم والا

دوس دارم بقیم اینجوری باشن

بخدا بیان توروم بگن راحت ترم

حالا بیخیال فردام میگذره

امیدوارم بهشون خوش نگذره D: D: D: D:
بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلمات کلیدی
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/